Купити інтеркоми
2 686 грн.
2 686 грн.
Інтеркоми - це пристрої для забезпечення внутрішнього зв'язку в будинку, офісі чи підприємстві.
Слід зазначити, що інтеркоми та інтерфони є дротовими пристроями зв'язку і для монтажу системи внутрішнього зв'язку потрібна прокладка кабельної лінії. При цьому є інтеркоми, наприклад Commax WI-4C , який називають "бездротовими", але цей термін умовний, т.к. передача сигналу відбувається по електричній мережі напругою 220В і дроти все одно необхідні. За абонентською ємністю інтеркоми та інтерфони можна розділити на: - одноканальні, розраховані на переговори двох абонентів, наприклад, директор - секретар Commax CM 801 та Commax CM 800, клієнт-касир - VTA-2D, DD-205 - багатоканальні, розраховані на підключення трьох і більше абонентів, наприклад Commax CM 810 і Commax CM 800S. Інтерком - це переговорний пристрій, призначений передачі голосових повідомлень у вигляді гучного зв'язку. Під час роботи інтеркому абоненту не потрібно користуватися телефонною трубкою, тобто цей пристрій забезпечує комунікацію в режимі "hands-free". Інтеркоми чудово підходить для встановлення в офісах, цехах заводу та інших приміщеннях службового призначення. Робота інтеркому зазвичай ґрунтується на принципах симплексного зв'язку, тобто у розмові співрозмовників існує черговість. Коли один каже, другий лише слухає. Винятком є інтеркоми "клієнт-касир", які забезпечують дуплексний зв'язок. В залежності від функціоналу інтерфони поділяють на: -мають центральний пульт Commax CM 810 і довільну кількість встановлюваних в різних частинах будівлі абонентських пультів Commax CM 800S, в цих системах абонент з центрального пульта може вийти на будь-якого абонента, абонент має вихід тільки на центральний пульт, між собою абоненти не можуть зв'язатися; - мають довільне число рівнозначних пультів, що забезпечує зв'язок "кожен з кожним", наприклад, Commax CM 810М. Інтерфон - переговорний пристрій, що забезпечує дуплексний зв'язок, тобто можливість ведення двосторонніх переговорів у реальному часі. За своїм пристроєм інтерфони нагадують інтеркоми, оскільки теж мають єдиний модуль та кілька переговорних блоків, що працюють за принципом телефону. Головна особливість інтерфонів у тому, що з ведення переговорів з інтерфону використовується звична телефонна трубка. З одного боку, така конструкція переговорного пристрою відволікає людину. Однак, з іншого боку, вона дозволяє залишати частину конфіденційної переговорів, а також забезпечує більш якісний зв'язок, що дуже важливо для галасливих приміщень. Встановлюються інтерфони як у житлових будинках, так і на підприємствах різних розмірів. При невисокій вартості обладнання та монтажу інтерфони дозволяють забезпечити стабільний двосторонній зв'язок між різними частинами будівлі. Особливої актуальності така система набуває при спільному розташуванні великої кількості складів, підприємств чи магазинів. Залежно від функціоналу інтерфони поділяють на: -що мають базову станцію та периферійні трубки, наприклад центральна станція Commax TP-12RM та абонентські трубки Commax TP-K, у цих системах абонент із центрального пульта може вийти на будь-якого абонента, абонент має вихід тільки на центральний пульт, між собою абоненти не можуть зв'язатися; -мають довільне число рівнозначних трубок, що забезпечує зв'язок "кожний з кожним", наприклад, COMMAX TP-12 RC. Конструктивно інтерфони розраховані на настільний та настінний спосіб монтажу.